Iso järjestelmäuudistus, isoja tavoitteita
Toteutimme kuljetusyhtiölle uuden toiminnanohjausjärjestelmän. Katso kuinka tehokkuus voidaan nostaa aivan uudelle tasolle.
Räätälöimme ohjelmistoja yrityksille täysin niiden omien tarpeiden pohjalta. Tutustumme tarkoin yrityksen toimintamalleihin, sparraamme asiakkaidemme kanssa parhaimman ratkaisun ja suunnittelemme ohjelmistoon tarvittavat työkalut.
Joskus markkinoilta ei löydy oman yrityksen tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla palvelevaa järjestelmäratkaisua tai ohjelmistoa, josta löytyy juuri omaan käyttöön sopivat ominaisuudet. Mikäli sellainen valmiina löytyy, saattaa se olla kallis ja monsterimainen kokonaisuus, jota on raskasta käyttää. Valitettavasti useinkaan se ei joko täytä täysin kaikkia olemassa olevia tarpeita tai niitä on tuhottomasti liikaa ja suurin osa on tarpeettomia. Ohjelmistolta odotettu tehokkuus voi silloin jäädä puolitiehen.
Yrityksen tarpeiden pohjalta tehty kokonaisuus voikin olla usein järkevin ratkaisu.
Tyypillisesti ohjelmistokehityksen rahalliset panostukset maksavat itsensä takaisin noin vuodessa.
Mitä monipuolisemmin ominaisuuksia tarvitaan, sitä haastavampaa on tehdä ohjelmistosta helppokäyttöinen. Me pyrimme aina siihen, että eri käyttäjäryhmien prosesseista tehdään hyvin selkeitä, yksinkertaisia ja palvelemaan juuri näiden tarpeita.
Esimerkiksi asentaja tai kuljettaja käyttää samaa järjestelmää hyvin eri tavalla ja eri vaiheessa työprosessia kuin vaikkapa laskuttaja tai työnjohtaja. On luonnollista suunnitella eri käyttötapauksiin omat käyttöliittymät, joista on karsittu kaikki turha pois ja tuotu ne asiat joita käyttäjä tarvitsee.
Kun järjestelmä on helppokäyttöinen, kynnys käyttöönottoon on matalampi ja siitä saadaan kaikki teho irti.
Saamme nopeasti kiinni meille uusistakin bisneslogiikoista. Kun tähän yhdistetään pitkä prosessien kehittämisen kokemus, pystytään asiakkaalle tarjoamaan ohjelmisto, jolla automatisoidaan oikeat asiat workflowsta.
Integroimme kokonaisuuteen olemassa olevat järjestelmät niiltä osin, kun se koetaan järkeväksi. Tyypillisesti esimerkiksi yrityksen käytössä olevasta varastonhallinta- laskutus- tai kirjanpito-ohjelmistosta ei tarvitse luopua, mikäli se on aiemmin havaittu toimivaksi.
Yleensä ensin ratkaistaan asiakkaan akuuteimmat ongelmat. Tämän jälkeen voidaan keskittyä lisäämään ominaisuuksia ja tarvittavia integraatioita asiakkaan kanssa tehdyn kehityssuunnitelman mukaisesti.
Tällä mallilla asiakas pääsee nopeammin käyttämään ohjelmistoa ja samalla kehityskustannukset jakautuvat pidemmälle aikavälille.
Ohjelmiston käyttöönoton jälkeen kustannussäästöt näkyvät nopeasti työn tehokkuudessa ja työajan järkevämmässä käytössä.
On tärkeää, että käyttäjät voivat käyttää järjestelmää nopeasti missä ja milloin vain, erityisesti mobiililaitteilla.
Vaikka usein tällaisia järjestelmiä käytetään pääosin desktop laitteilla, voi yrityksessä käyttäjiä, joiden työssä käyttöön soveltuu vain mobiililaite.
Vuosien varrella olemme toteuttaneet satoja projekteja, joista voimme olla aidosti ylpeitä. Koostimme muutamia erilaisia menestystarinoita referensseiksi.
Toteutimme kuljetusyhtiölle uuden toiminnanohjausjärjestelmän. Katso kuinka tehokkuus voidaan nostaa aivan uudelle tasolle.
Trinket tarvitsi työkalun, mikä ymmärtää painotalon monisäikeisen toiminnan. Tarkoituksena oli luoda järjestelmä, joka ymmärtää tuotantoprosessin tilauksesta laskutukseen asti. Projektin yhtenä draiverina oli myös laskutuksen integraatio.
EcoIT on erikoistunut tietoturvalliseen ja vastuulliseen käytettyjen laitteiden kierrätykseen. Suunnittelimme ja toteutimme EcoIT:lle toiminnanohjausjärjestelmän sekä verkkosivuston. Järjestelmän autentikointi toteuttiin Microsoft Azure integraatiolla.
Oli kyseessä sitten nopea sparrailu, hintatiedustelu tai tarve syvemmälle ymmärrykselle osaamisestamme ja toimintatavoistamme, varaa tästä Pasin kanssa puolen tunnin puhelinpalaveri.
Voit myös pirauttaa Pasille suoraan 045 110 6838.