Muut blogikirjoitukset

Analytiikka markkinoinnin tukena

Kävijäseuranta on web-analytiikan ja toimivan markkinoinnin ehto. Analytiikkaa käytetään hyväksi silloin, kun tutkitaan mikä markkinointi toimii ja mikä ei. Älykkään mainonnan tavoitteena on aina pyrkiä ohjaamaan sivuille vain ne potentiaalisimmat kävijät. Kukaan ei halua maksaa turhista klikeistä tai bounceista.

Onnistuneen kampanjan tavoitteet ovat selkeät ja tulokset ovat mitattavissa sekä raportoitavissa. Kaiken toiminnan pohjana on tietysti web- analytiikka, jonka avulla voidaan perustella onko mainonta kannattavaa vai ei. Numerot eivät valehtele!

Avaintekijä hakukoneoptimoinnissa

Kävijäseurannan tietojen analysoinnilla voidaan myös löytää verkkosivujen mahdollisia ongelmakohtia ja kehittää sivustoa monilta osin. Sivuston hakukoneoptimointi (SEO) perustuu analytiikkaan. Tapahtumien analysointi auttaa löytämään ja korjaamaan ongelmat, sekä antaa hyvää osviittaa siitä mitä asioita sivustolla kannattaa kehittää.

Näin voidaan saavuttaa parempia sijoituksia Googlen ja muiden hakukoneiden orgaanisissa hakutuloksissa. Ensimmäisellä hakutulossivulla sijaitsevat yritykset saavat tietysti eniten klikkejä, toisella ja kolmannella vielä vähän ja siitä eteenpäin voidaan jo sanoa, että klikit ovat satunnaisia.

Miltä sivulta sinun yrityksesi löytyy Google-haussa?
Meidän sivujemme sijoituksen näet tästä: https://www.google.fi/#q=digitoimisto+helsinki

Muut blogikirjoitukset
Haluan kuulla lisää

Haluan kuulla lisää

Jätä meille yhteydenottopyyntö

Sending
Soita meille