websuunnittelu

Laadukkaat kotisivut

Mitä varten kotisivut rakennetaan? Mitä niillä halutaan saavuttaa? Mille kohderyhmälle ne suunnataan? Mikä on kotisivujen rooli yrityksen liiketoiminnassa? Näillä kysymyksillä olisi syytä lähteä liikkeelle, kun kyseessä on laadukkaiden kotisivujen rakentaminen. Hyvin rakennetut sivut tukevat yrityksen liiketoimintaa ja saavuttavat sille asetetut tavoitteet tehokkaasti.

Meillä Mekanismissa on kokemusta monelta toimialalta sekä isoista ja pienistä projekteista. Oli kyseessä sitten kotisivut, verkkokauppa tai erilaisten järjestelmien integrointi kotisivuihin, me tiedämme mikä toimii ja mikä ei. Asiakkaamme arvostavat laatua, helppokäyttöisyyttä ja ammattitaitoista otetta. Mittaamme, kehitämme ja kehitymme, jotta bisneksen tekeminen voisi olla entistä tehokkaampaa.

Kysy lisää tästä palvelusta

Verkkopalvelut liiketoiminnan tueksi

Digitalisaatio antaa erinomaiset lähtökohdat liiketoiminnan ja työnteon tehostamiselle. Nykypäivänä se alkaa olemaan elinehto ja jopa asiakkaan saaminen voi olla toimivasta järjestelmästä tai järjestelmien integroinneista kiinni.

Olemme kehittäneet asiakkaillemme korvaamattomia työkaluja, joiden avulla päivittäiset rutiinit onnistuvat nopeammin, järkevämmin ja tehokkaammin. Verkkopalveluihimme luottavat tällä hetkellä mm. Tavastia-klubi, Nosturi, Netlux Logistic Solutions, Tampereen Tullikamari, The Circus, Bar Loose ja moni muu.

Verkkopalveluiden kehittämisessä ainoastaan mielikuvitus on rajana. Kokemuslaaristamme löytyy tällä hetkellä useita verkkokauppoja, extra-/ intranettejä, tilausjärjestelmiä, dokumenttihallinnan työkaluja sekä projekti- ja tapahtumahallintajärjestelmiä. Myös eri järjestelmien integraatiot ovat meille arkipäivää.

Kiinnostaisiko sinua laittaa kustannukset kuriin sekä helpottaa ja tehostaa liiketoimintaasi toimivien järjestelmien avulla?

Kysy lisää tästä palvelusta

 

 

 

drupal_logo

Google AdWords- ja display-mainonta

Hakusanamainonta on tehokas tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita verkosta. Tuloksellinen hakusanamainonta vaatii jatkuvaa avainsanojen ja mainostekstien suunnittelua, optimointia ja testaamista. Onnistuneen kampanjan tavoitteet ovat selkeät ja tulokset ovat mitattavissa sekä raportoitavissa. Kaiken toiminnan pohjana on tietysti web-analytiikka, jonka avulla voidaan  perustella onko mainonta kannattavaa vai ei. Numerot eivät valehtele!

Perinteisen hakusanamainonnan lisäksi on usein järkevää toteuttaa bannerimainontaa. Mainokset voidaan kohdentaa tarkasti, jolloin oikea ihminen näkee oikean mainoksen oikeassa paikassa. Toiston voimaa ei ole myöskään syytä unohtaa, jolloin uudelleenmarkkinointia voidaan hyödyntää kampanjoinnissa.

Kysy lisää tästä palvelusta

SoMe-markkinointi

Yrityksen olisi syytä olla näkyvillä siellä missä asiakkaatkin lymyilevät. Sosiaalisen median avulla voidaan tavoittaa haluttu kohderyhmä tehokkaasti ja tehdä lisämyyntiä. Facebook- ja Twitter-mainonta sopii niin b2c- kuin b2b-yritysten markkinointistrategiaan.

SoMe markkinoinnin parhaita puolia on tarkka kohdentaminen sekä kustannustehokkuus.

Kysy lisää tästä palvelusta

some

Kampanjasivut ja sähköinen markkinointi

Kampanjasivun avulla voidaan tehostaa tietyn palvelun tai tuotteen näkyvyyttä ja myyntiä erittäin kustannustehokkaasti. Hyvin rakennettuna kampanjasivu tavoittaa kohderyhmän tehokkaasti ja ohjaa käyttäjää loogisesti kohti tavoitetta. Tulosten mittaamisen on oltava myös helppoa ja kampanjasivun suunnittelussa on tärkeää miettiä mitä tavoitellaan, mitä mitataan ja miten se mitataan.

Sähköposti on edelleen tehokas ja ennen kaikkea kustannustehokas markkinointiväline. Sen avulla voidaan kasvattaa myyntiä, sitouttaa asiakkaita ja palvella tärkeimpiä sidosryhmiä paremmin. Toimiva sähköpostimarkkinointi edellyttää jatkuvaa oppimista, testaamista ja kehittymistä. Ainostaan erinomainen ja ajankohtainen sisältö saa asiakkaat toimimaan.

Kysy lisää tästä palvelusta

Analytiikka ja hakukone­optimointi

Kävijäseuranta on web-analytiikan ja älykkään, toimivan markkinoinnin ehto. Analytiikkaa käytetään hyväksi silloin kun tutkitaan mikä markkinointi toimii ja mikä ei. Mainonnan tavoitteena on kuitenkin aina pyrkiä ohjaamaan sivuille vain ne potentiaalisimmat kävijät.

Kävijäseurannan tietojen analysoinnilla voidaan myös löytää verkkosivujen mahdollisia ongelmakohtia ja kehittää sivustoa. Sivuston hakukoneoptimointi (SEO) vaatii myös analytiikkaa. Se auttaa löytämään ja korjaamaan ongelmat.

Näin voidaan saavuttaa parempia sijoituksia Googlen ja muiden hakukoneiden hakutuloksissa. Nosta sivustosi hakutulosten kärkeen ja tee markkinoinnistasi älykkäämpää ja tehokkaampaa.

Kysy lisää tästä palvelusta

Graafinen suunnittelu

Nykyaikainen yritys näyttää modernilta ja dynaamiselta. Se myös viestii asiakkaalleen ammattimaisuutta ja luotettavuutta. Tämän päivän netissä liikutaan todella ripeästi ja silmä tarttuu vain niihin mielenkiintoisimpiin asioihin. Erottuvaa ilmettä tarvitaan erityisesti yrityksen verkkosivuilla, mainosbannereissa ja muissa digimarkkinointimateriaaleissa.

Joskus myös logo ja printtimateriaalit saattavat vaatia päivitystä. Graafisella ulkoasulla on keskeinen rooli yrityksesi viestinnässä. Erotu siis eduksesi.

Kysy lisää tästä palvelusta

Soita meille