Muut blogikirjoitukset

Lisää myyntiä uudelleenmarkkinoinnin avulla

Uudelleenmarkkinoinnissa kohdistetaan mainontaa kotisivuillasi käyneille henkilöille Googlen display-verkoston sivustoilla. Sen avulla voidaan saada kävijä palaamaan kotisivuillesi saman tuotteen tai palvelun pariin, jota hän on jo aiemmin tutkinut. Näin yhteydenoton tai ostotapahtuman toteutuminen on jälleen mahdollista.

Miksi uudelleenmarkkinointi kannattaa?

Iso osa käyttäjistä etsii palveluita ja vertailee eri toimijoita verkossa. Hyvin harva ottaa ensimmäisellä käyntikerralla yritykseen yhteyttä tai ostaa tuotteen sivuilta. Jokainen palveluntarjoaja haluaisi varmasti pysyä potentiaalisen asiakkaan mielessä koko ostoprosessin ajan ja tässä kohtaa remarketing on suureksi avuksi. Uudelleenmarkkinoinnin avulla voimme muistuttaa asiakasta palveluistamme ja tarjota esimerkiksi alennetulla hinnalla tuotetta, jota hän on käynyt katsomassa kotisivuillamme. Mainoksiin voidaan suunnitella myös jokin muu hyvä koukku, jolla asiakas saadaan vierailemaan uudestaan kotisivuillamme. Tällä tavalla pysymme asiakkaamme mielessä, sitoutamme hänet paremmin ja voimme voittaa kilpailijamme.

Miten remarketing toimii?

Kotisivuille asennetaan seurantatagi, joka kerää listaa sivuilla käyneistä henkilöistä. Listalla oleville käyttäjille kohdistetaan erilaisia bannerimainoksia Googlen display-verkoston sivuilla. Kampanjaan voidaan määrittää kuinka useasti samalle henkilölle mainoksia näytetään, esimerkiksi  maksimissaan 3 kertaa päivässä. Tämä mainonta on myös klikkipohjaista, joten jokaisesta mainoksen klikistä maksetaan Googlelle. Näin mainonta kaikessa yksinkertaisuudessaan toimii.

Muut blogikirjoitukset
Haluan kuulla lisää

Haluan kuulla lisää

Jätä meille yhteydenottopyyntö

Sending
Soita meille

Tietosuoja-asetusten hallintakeskus

Kävijäseuranta

Verkkopalvelun käytön mittaaminen on tärkeä osa verkkosivuston kehittämistä ja ylläpitoa. Mittausevästeiden avulla keräämme tietoa siitä, kuinka paljon palveluitamme käytetään, millaista käyttö on ja mihin asioiden palvelun kehityksessä meidän tulisi erityisesti kiinnittää huomiota. Samalla saamme tietoa sivustomme suorituskyvystä.

Käytämme Google Analytics -ohjelmistoa verkkopalvelumme seurantaan ja samalla myös käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Googlen keräämä data on luonteeltaan anonyymia dataa.

_ga, _gid, _gat, _hjIncludedInSample

Kohdennettu sisältö

Evästeitä käytetään kohdentamaan sinulle kiinnostavampaa sisältöä muilla sivustoilla kuten esim. osuvammat hakutulokset Googlessa tai mielenkiintoisemmat mainokset. (Näiden evästeiden kieltäminen ei vähennä mainosten määrää.)

IDE, fr